O NAS

Kinga Skoczyńska


pedagog, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji ART oraz Treningu Umiejętności Społecznych, diagnosta ADOS i ADI-R, edukator.
WIĘCEJ

Ukończyłam wiele szkoleń i kursów dotyczących pracy z dziećmi i młodzieżą, m.in. kurs z Terapii Poznawczo-Behawioralnej i Terapii DIalektyczno-Behawioralnej. Na co dzień zajmuję się wspieraniem i edukacją dzieci, młodzieży i dorosłych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dzielę się praktycznym doświadczeniem z nauczycielami podczas szkoleń, warsztatów o tematyce związanej ze wsparciem ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Uczę się i ciągle szukam rozwiązań, które skutecznie będą wpływać na poprawę jakości życia dzieci ze SPE i ich rodzin. Prowadzę konsultacje i warsztaty dla Rodziców. Zgłębiam tematykę związaną z rozwijaniem kompetencji społeczno-emocjonalnych a także z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ADHD. W 2016 roku powstał z mojej pasji gabinet w którym współpracuję ze świetnymi specjalistami.

Anna Domagała


pedagog, terapeuta dzieci z ASD, oligofrenopedagog.
WIĘCEJ

Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyłam studia magisterskie w zakresie rewalidacji z terapią pedagogiczną oraz podyplomowe w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz Pedagogiki specjalnej - Edukacji i wspomagania osób z autyzmem, zespołem Aspergera. Odbyłam staż zawodowy w SORW w Gdańsku. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia, m. in. Stosowana analiza zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi, Rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem, Trudne zachowania u osób z autyzmem, Trening umiejętności społecznych, Szkolenie „PECS", "VB-MAPP" - ocena umiejętności i planowanie terapii, Wybiórczość pokarmowa u dzieci z ASD - Marchewkowe pole i Trening czystości u dzieci z ASD - Szczęście na nocniku. Jestem nauczycielem mianowanym. Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi w spektrum autyzmu.

Anna Świętojańska-Grzesik


- terapeuta integracji sensorycznej.
WIĘCEJ

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Resocjalizacja i profilaktyka społeczna na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. Ukończyłam studia podyplomowe Edukacja i potrzeby rewalidacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz Integracja sensoryczna. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach, m.in.: Sensomotoryczna terapia widzenia wg dr Rosy, Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych, Terapia Warnkego, kurs kwalifikacyjny: Oligofrenopedagogika. Zajmuję się terapią integracji sensorycznej, wzroku, słuchu, terapią neurotaktylną i pedagogiczną. Moją rolą jest diagnozowanie, terapia, wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży oraz wsparcie rodziców. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Prowadzę zajęcia z pacjentami z zaburzeniami integracji sensorycznej, niezintegrowanymi odruchami, zaburzeniami widzenia, rozwoju psychoruchowego, deficytami z zakresu umiejętności społecznych. Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu, z zespołem Aspergera, ADHD, ADD. W pracy traktuje człowieka jako wielowątkowe studium przypadku - kładę nacisk na jak najlepsze poznanie pacjenta, od strony emocjonalnej, intelektualnej, społecznej, środowiskowej, co pozwala dostrzec pełen obraz potrzeb i zaplanować niezbędne działania terapeutyczne. Prywatnie interesuję się górami, muzyką, sztuką.

Agnieszka Kowalczyk


pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, trener Treningu Umiejętności Społecznych.
WIĘCEJ

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Rewalidacja z terapia pedagogiczną. Jestem absolwentką studiów podyplomowych w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, Edukacji i wspomagania osób z autyzmem oraz zespołem Aspergera oraz Oligofrenopedagogiki. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia przygotowujące mnie do pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Pracuję jako nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, prowadzę zajęcia rewalidacyjne. Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami, która jest moją pasją. Empatia, cierpliwości, umiejętność słuchania pomagają mi w osiąganiu pozytywnych rezultatów w pracy z dziećmi. Prywatnie moją pasją jest muzyka i podróże. Kocham zwierzęta i naturę.

Aneta Bujak-Duma


pedagog specjalny, terapeuta, oligofrenopedagog, trener Treningu Umiejętności Społecznych, terapeuta ręki I i II stopnia.
WIĘCEJ

Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej i WSETiNS wydziału pedagogicznego. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie edukacji i wspomagania osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz podyplomowy kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki. Odbyłam szereg szkoleń specjalistycznych z zakresu stosowanej analizy zachowania, terapii poznawczo-behawioralnej. Obecnie pracuję z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu jako nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne. Prowadzę terapię indywidualną i grupową - Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci z ASD oraz terapię ręki. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z ASD. Jestem osobą cierpliwą, empatyczną i spokojną.

Anna Ziętarska


jestem absolwentką Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, pedagogiem, oligofrenopedagogiem, trenerem TUS.
WIĘCEJ

Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju. Poza tym odbyłam szereg specjalistycznych kursów i szkoleń organizowanych przez fundację Synapsis, Pomoc Autyzm, Prodeste, ABC Terapii. Na co dzień pracuję jako nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, prowadzę zajęcia rewalidacyjne, pomagam dzieciom w rozwijaniu ich potencjału. Prywatnie interesuję się psychologią i językami obcymi.

Dominika Chwalik


psycholog, trener Treningu Umiejętności Społecznych.
WIĘCEJ

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Psychologia stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Aktualnie jestem w trakcie podyplomowego szkolenia Psychoterapia dzieci, młodzieży i rodzin - podejście systemowe w Fundacji Rozwoju Psychoterapii im. Marii Orwid w Krakowie. Staram się regularnie podnosić swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i kursach, ukończyłam m.in. kurs Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży, ADHD u dzieci i młodzieży w Centrum CBT w Warszawie. Na co dzień wspieram dzieci i młodzież w radzeniu sobie z wyzwaniami emocjonalnymi, relacyjnymi i społecznymi, pomagając im rozwijać umiejętności i budować pozytywną samoocenę. Pracuję z osobami ze spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi oraz trudnościami rozwojowymi. Moim celem jest tworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska, sprzyjającego ich rozwojowi.

Emilia Wróblewska


psycholog, terapeuta dzieci i młodzieży w nurcie behawioralnym i poznawczo-behawioralnym, terapeuta neurofeedback.
WIĘCEJ

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Jagiellońskim. W 2021 r. ukończyłam roczne szkolenie DBT-Comprehensive, obecnie jestem w trakcie całościowego szkolenia z psychoterapii w nurcie integracyjnym (Collegium Medicum Uniwersytet Jagielloński). Od 2010r. stale pracuję z dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi z różnymi trudnościami rozwojowymi w tym z ADHD i spektrum autyzmu. Mam wieloletnie doświadczenie w diagnozie psychologicznej dzieci i młodzieży, m.in. zaburzeń ze spektrum autyzmu (ADOS, ADI-R), ADHD, poziomu inteligencji czy rozwoju połeczno-emocjonalnego.

Ilona Kądzielska-Górka


Psycholog, trener Treningu Uumiejętności Społecznych.
WIĘCEJ

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Psychologia, ze specjalnością Organizacja środowiska uczenia się a specjalne potrzeby edukacyjne. W zakresie studiów ukończyłam także przygotowanie pedagogiczne dla psychologów. Stale dokształcam się i podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w kursach i szkoleniach dotyczących pracy z osobami ze SPE. Na co dzień zajmuje się pracą z dziećmi i młodzieżą w spektrum autyzmu, z ADHD, zmagającymi się z lękiem czy nieśmiałością. W swojej pracy staram się wzmacniać poczucie własnej wartości u moich podopiecznych, pomagać im w rozwijaniu kompetencji społecznych oraz szukaniu skutecznych sposobów na radzenie sobie z trudnościami. W naszym entrum zajmuje się także kwestiami organizacyjnymi oraz kontaktem z Rodzicami.

Karolina Krzywicka


Nauczyciel.
WIĘCEJ

Ukończyłam studia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z rewalidacją dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz terapią pedagogiczną. Jestem absolwentką studiów podyplomowych w zakresie edukacji i wspomagania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera oraz Oligofrenopedagogiki. Ukończyłam III modułowy kurs Terapii Behawioralnej w teorii i praktyce. Na bieżąco doskonale swoje umiejętności poprzez uczestniczenie w licznych kursach i szkoleniach tj.: rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dzieci ze spektrum autyzmu, agresja i autoagresja oraz wybiórczość pokarmowa u dzieci z ASD. Na co dzień pracuję jako nauczyciel dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu specjalnym w Kielcach. Prywatnie żona i mama. wielbiam muzykę i podróże.

Magdalena Prusek


Nauczyciel języka polskiego, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z ASD: całościowymi zaburzeniami rozwoju, spektrum autyzmu, trener TUS.
WIĘCEJ

Absolwentka UJK w Kielcach. Jako terapeuta ciągle się szkolę, aby jak najlepiej pomagać dzieciom i młodzieży ze specjalnymi potrzebami. Oprócz licznych studiów podyplomowych ukończyłam szkolenia z zakresu pracy nad mową i komunikacją dzieci ze spektrum autyzmu, pracy nad trudnymi zachowaniami, ich klasyfikacją i strategiami zaradczymi oraz podstawami terapii ręki. Jestem również absolwentką III modułowego kursu bazowego Terapii Behawioralnej. Aktualnie studentka na kierunku Arteterapia dzieci i młodzieży. Prywatnie mama na pełen etat, miłośniczka psów i gotowania :)

Maria Jamka


Pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z ASD, trener treningu umiejętności społecznych, terapeuta integracji sensorycznej.
WIĘCEJ

Absolwentka studiów magisterskich Rewalidacja z terapią pedagogiczną, studiów podyplomowych z Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na UJK w Kielcach, Edukacji, rewalidacji i terapii dzieci i młodzieży z ASD, absolwentka studiów podyplomowych ze Stosowanej Analizy Zachowania na SWPS w Warszawie. Ukończyłam kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki oraz III stopniowy kurs z integracji sensorycznej w PSTIS w Warszawie. Oprócz powyższego odbyłam szereg szkoleń dotyczących pracy poznawczo-behawioralnej z dziećmi i młodzieżą z różnymi zaburzenia a szczególnie z ASD i ADHD. Aktualnie pracuję jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia w szkole masowej, prowadzę zajęcia rewalidacyjne i integrację sensoryczną oraz trening umiejętności społecznych. W pracy z dziećmi i młodzieżą stawiam przede wszystkim na nawiązanie pozytywnej relacji z nimi, poczucie bezpieczeństwa i akceptacji, swobody, a także obustronną zgodę na to, że każdy z nas ma trudności i może inaczej je przeżywać. Na pytanie dzieci: “Czego pani uczy w szkole?”, odpowiadam z całym przekonaniem: “Życia!”. Prywatnie żona, mama dwójki małych poszukiwaczy wrażeń, miłośniczka turystyki górskiej i gotowania…ale dla innych :)

Monika Kowalska


Na co dzień nauczyciel wspomagający, pedagog, wychowawca wspaniałej klasy 5.
WIĘCEJ

A także terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, trener Treningu Zastępowania Agresji ART oraz Treningu Umiejętności Społecznych i Regulacji Emocji. Prawie całą energię pożytkuje na pracę z dziećmi i młodzieżą oraz osobami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prywatnie jestem mamą mądrego i kreatywnego 6 latka, z którym zachwycam się światem jednocześnie czekając na list z Hogwartu.

Paulina Jarząbek


Nauczyciel przedmiotów przyrodniczych, pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, trener Treningu Umiejętności Społecznych.
WIĘCEJ

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Rewalidacja z terapią pedagogiczną. Jestem również absolwentką III modułowego kursu Terapii Behawioralnej organizowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologii Behawioralnej w Warszawie. Od wielu lat z dużym zaangażowaniem i pasją prowadzę zajęcia z dziećmi i młodzieżą. Aktualnie pracuję jako nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, zajmuje się terapią i edukacją dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dotychczasowe, wieloletnie doświadczenie zbierałam pracując w placówkach specjalnych, szkole podstawowej, gabinecie terapeutycznym. Swoje kwalifikacje podnoszę uczęszczając w licznych specjalistycznych szkoleniach i kursach. Bardzo ważne jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa dzieci, więc szczególną uwagę zwracam na to, jak czują się w grupie i jakie emocje im towarzyszą.
Zostaw swój numer telefonu,
a na pewno oddzwonimy.

Imię
Numer telefonu:
Akceptuj zgodę